tompi prowadzi tutaj blog rowerowy

Olimpijski dystans kobiet

• Sprzęt Szosa
Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | dodano: 08.08.2016

Gdy wróciłem po wczorajszym męskim dystansie akurat zaczynał się wyścig kobiet. Emocji też co niemiara, a Kasi Niewiadomej do medalu wiele nie zabrakło. Co mi tam pojadę sobie ten dystans, to tylko 141 km. Trasa improwizowana po drodze. W Bonarówce pod sklepem spotykam miłego starszego pana, rozmawiamy chwilkę. Okazuje się, że jest Ukraińcem,urodzonym we Lwowie, ale jego rodzice pochodzą z Bonarówki, przyjechał tu pierwszy raz, i co ciekawe od granicy na rowerze.
Na zjeździe do Wysokiej Strzyżowskiej nie udaje się bić rekordu prędkość, tylko 77. W Szufnarowej skręcam na boczną drogę i po chwili żegnam asfalt, znowu wpadło trochę terenu na szosówce. Widzę znak, że droga w Różance zamknięta ze względu na roboty, ale jadę, okazuję się coś tam robili, ale niewiele a można normalnie przejechać. W Czudcu nad Wisłokiem pełno strażaków, jak potem słyszę w radiu neutralizują wyciek oleju.
Prawie udało się zrobić odpowiedni dystans, tym razem ciut za dużo :)