tompi prowadzi tutaj blog rowerowy

Rzeszów - Zwierzyniec

• Sprzęt Szosa
Sobota, 15 lipca 2017 | dodano: 17.07.2017

Grupowy wyjazd integracyjny na Roztocze udał się wyśmienicie. Jechało nas dwadzieścia osób, mimo kilku niewielkich problemów wszyscy w końcu dotarli na miejsce. Po drodze postraszył nas trochę deszcz, ale nas tylko lekko pomoczyło. Dopiero po przyjeździe na miejsce przeszła burza. Trochę nam to skomplikowało plany, ale wieczorem przestało padać, więc można było zapalić ognisko, a spływ kajakowy odbył się niedzielnego ranka przy idealnej pogodzie. W kajaku siedziałem ze dwa razy i to kope lat temu na Solinie, ale spływ trochę dziką, meandrującą, pełną przeszkód rzeką to zupełnie coś innego, super sprawa.

Przerwa w Julinie
Przerwa w Julinie © tompi

Echo o poranku
Echo o poranku © tompi

Cycle Route 4108779 - via Bikemap.net

Kategoria grupowo, Powyżej 100

tompi
| 20:51 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj Omijaliśmy w miarę możliwości główne drogi, więc pewnie dlatego
wlochaty
| 04:10 wtorek, 18 lipca 2017 | linkuj szkoda że was nie widzialem po dordze bo też jechalem w sobote tam tylko że samochodem;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atego