tompi prowadzi tutaj blog rowerowy

Roztocze Wschodnie

• Sprzęt Szosa
Sobota, 12 maja 2018 | dodano: 13.05.2018

Miałem  ochotę na dłuuugą przejażdżkę to i jest trzysta (no prawie). Grubo ponad sto km po płaskiem, wśród rolniczych krajobrazów, ruch niewielki, więcej traktorów niż samochodów, rolnicy obrabiają, uprawiają, sadzą tytoń. Na Roztoczu pojawiają się hopki, kilka podjazdów dla urozmaicenia to jest to, do tego dużo lasów, ruch jeszcze mniejszy w zasadzie zerowy i całkiem dobre drogi, bo wcześniej różnie z tym było. Rezbiranty, Narol, Werchrata, Horyniec wszędzie pusto i pieknie, ale trzeba wracać. Kilometry z wiatrem lecą szybko, bo szczęśliwie z powrotem wiało w plecy, może dzięki temu większy kryzys mnie nie dopadł, no może lekkie znużenie. Warto tam jeszcze kiedyś wrócić, chociażby przemierzyć szlak Green Velo w tamtej okolicy.

Plaża w Rudzie Różanieckiej

Cycle Route 4424121 - via Bikemap.net

Kategoria Powyżej 200

tompi
| 16:21 środa, 16 maja 2018 | linkuj Dzięki wszystkim, myślę, że nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa.
zukikiziu
| 08:13 środa, 16 maja 2018 | linkuj Jechałem w zeszłym roku coś podobnego, ale ok 250km wyszło mi. Gratuluję trasy :)
yazoor
| 17:16 niedziela, 13 maja 2018 | linkuj Kupuję szosę...tylko jeszcze nie wiem kiedy :D
tmxs
| 14:18 niedziela, 13 maja 2018 | linkuj No nieźle pojechane. Kozacki dystans.
N8H8
| 13:16 niedziela, 13 maja 2018 | linkuj Szacunek za pokonany dystans. Życzę szybkiej regeneracji i kolejnych długich kilometrów. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tenie